[英文學習]bro 是什麼意思?

bro means " brother" but also means your friend ,like ...
bro 的意思是兄弟,又有點類似朋友
What's up bro or What's up guy? 
嗨~兄弟 ... 

come at me bro 是什麼意思?

我同意:bro 是老兄/老弟
come at me 有三個意思:
1. 直接來
例:Come at me, bro. Tell me the truth. 
= 兄弟,直接來,跟我說實話

2. 對我/跟我
例:You come at me with all those lies, and expect me to believe them? 
= 你跟我說這麼多謊言,還以為我會相信?

3. 來向我 (要打架時)
例:Come at me, bro. I'm not afraid. 
= 兄弟,來向我,我不怕 

  ▼點擊下方廣告支持作者,您的點擊是作者發文的動力
arrow
arrow
    全站熱搜

    icelove 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()